2012年1月10日星期二

十七個月啦

10 JANUARY 2012(TUE)

又過左一個月,小小豬已經踏入第17個月啦~

講返依個月嘅進展先,小小豬真係一級哨街豬嚟,只要同佢講話去街街,佢就已經識得自己去拎鞋仔襪仔咁坐定定等你幫佢著,著好之後就會即刻衝去門口等出開門,一出門口就會好開心咁奸笑。不過佢一出到街就好似傻豬仔咁,要自己行唔俾人拖住,仲要自己一支箭咁向前行,所以有時都真係唔知俾佢笑C定激C!

食嗰方面真係都唔太要擔心,因為小小豬出名係為食豬嚟,食嘢就唔洗勞氣,俾幾多佢都食,但飲奶奶就要勞氣啲,雖然每次都可以飲晒支奶,不過就要威迫利誘咁先飲晒,有時都真係幾激氣。

講嘢方面,隨左成日都讀住佢啲英文字之外,我地發覺依排小小豬開始模仿我地講嘢,間唔中聽到佢會跟住我地講嘢(當然係單字啦),已經學得好快,所以我地都真係要係佢面前小心啲講嘢呀!

除此之外,小小豬仲好鐘意唱歌,成日都好有感情WOO WOO WOO。開頭都唔知佢係唱歌,後來當我地同佢一齊讀Oxford Path本兒歌書先知道佢咁投入咁係唱緊『搖小船(英文版)』。當我地一唱依首歌時,小小豬都會好深情咁跟住唱,所以攪到連小豬媽都識唱依首歌仔啦!

有叻叻又點會冇曳曳呀,小小豬有時會扭計發脾氣,又會好忟忟憎憎,直頭變成一個小魔怪咁。為防止小小豬變成大魔怪,所以我地狼心啲都要『打、罵、教』出齊,一定要教好佢,做一個好乖乖呀!

沒有留言:

發佈留言