2012年1月8日星期日

病!

7 JANUARY 2012(SAT)

2012年暫時嚟睇都仍然係KEEP住黑仔王作風,因為由一號開始我就已經唔舒服,個頭痛到就爆炸,食緊頭痛藥都好似冇乜改善,只係痛嘅程序減輕左啲啲。

痛左幾日,個頭痛好左之後,就換嚟開始作感冒,所以可以講由一號開始就日日食藥..頭痛藥..感冒藥,真係藥不離口。

到左今日終於都頂唔順,喉嚨痛到講唔到嘢,真係超辛苦,所以迫住放工要去睇醫生,唉...又要食藥,真係好討厭呀~

 
醫生話我偏桃線嚴重發炎,加上又感冒起,所以個偏桃線就好差啦!

唉…點解我會咁呀!真係好唔鐘意病,因為冇得同小小豬玩,仲要自我隔離,依家真係要學張衛健咁唱返首:我只想身體健康...  

2012年都只係過左十日都冇,我就已經攪成咁,都唔知之後我嘅命運會係點,都唔知點繼續捱下去。只期望依家係先苦後甜,到我病好左之後希望啲好運會陸續返嚟啦!

沒有留言:

發佈留言