2012年1月16日星期一

2ND 幼潛

15 JANUARY 2012(SUN)

今日上幼潛第二堂,不過因為天氣唔好,攪到我地搪唔到車,所以遲到添,小小豬就咁錯失左個玩玩具時間,下次一定要早啲出門口先得。

今堂終於都由我陪小小豬上堂啦!大肥豬仲幫我偷影到上堂情況添...
哈哈哈!

今日第一個活動就係將三份不同種類嘅玩具砌同除,小小豬都做到指示,不過就係砌嗰度就要教幾次先得~


之後就到另一個活動,就係做勞作,老師俾啲水彩小朋友點點點,又俾啲貼紙貼係上面~


依一個就係小小豬嘅勞作,靚靚花燈~

依一PART我真係幾唔鐘意,首先要我地係張膠地毯上面做勞作,要小朋友烏低個身嚟整好似唔係咁好,嗰度都有好多學生枱,都唔明白點解佢地唔用。另一個就係佢地嘅水彩好難先洗得乾淨,用啲濕紙巾不停咁抺都仲有啲顏色係手度,雖然老師話係安全,不過都好似唔係咁好嘛。

之後都餅餅時間,由於隻仔都有啲顏色印,所以我都唔俾小小豬食咁多。不過依個為食小小豬一食完一粒就即刻舉手同老師拎多一粒,前後都舉左三次手要添食呀!

最後就同上星期一樣,玩遊戲訓練大肌肉,可能上星期已經做過,所以小小豬已經做幾好,仲可以好開心咁自己一個人玩添。

整體上,小小豬個表現比上次好左啲,當然仲間中有少少扭眼瞓咁,仲有少少怕怕羞羞咁,不過都算肯合作,希望下次上堂可以再好啲啦!




沒有留言:

發佈留言