2012年1月18日星期三

大個仔...用者自棄

17 JANUARY 2012(TUE)

今日小小豬又表演左一件醒目事俾我地睇,就係換完片片之後,自己自動自覺將條片片去掉垃圾桶~

事緣尋日小豬媽幫小小豬換完片之後,小豬媽仲忙跟執返好啲棉花、水、同凡士林嗰啲嘢之際,就見到小小豬已經拎起條片片,行緊入廚房準備拎去掉。

當小豬媽講我聽時我都真係唔能夠相信,半信半疑,咁我返屋企之後又再試多兩次,小小豬一樣都係識得自己去掉,睇見佢依個狀況,我真係又忍唔住,小小豬真係好叻叻呀!

我地之前都冇教過佢,真係完全估唔到佢識咁做,所以真係一個大驚喜呀!

我地估可能係見得我地做得多,所以就學識左依件事。不過咁都好,之後嘅片片都會叫佢自己掉,等佢自己負責返佢自己嘅嘢,亦都開始訓練一吓自理能力都好呀!(當然...便便嗰啲係唔會俾佢咁做啦!)

但亦都因為依件事,令我地都覺得小小豬嘅觀察同模仿能力都比我地預期中強,雖然我地係佢面前都已然好檢點,不過以後都係要繼續小心啲,唔可以做一個壞榜樣俾佢睇呀!

沒有留言:

發佈留言