2012年1月17日星期二

寒冰掌

15 JANUARY 2012(SUN)

放學之後,我地就去醫肚先,都因為落雨關係,所以我地都唔有太選擇,近近地去左太興食個下午茶餐。雖然以下午茶嚟計太興都算係貴左啲啲,不過勝在坐得舒服,唔洗迫迫夾夾咁,所以貴都有道理呀!

係成個下午茶時段小小豬都好乖乖,我俾塊餅餅佢就自己企係度食。不過隨著佢見到大肥豬杯飲完嘅冰鎮奶茶之後,情況就有少少改變。

小小豬用左好多方法去捉摸嗰碟冰,總之就古靈攪笑乜都出齊。最後大肥豬話等佢嘗試接觸不同種類嘅物質,所以就俾啲冰佢摸吓。

開頭都以為小小豬會怕凍只係摸一摸咁,點知...佢一啲都唔怕,仲好開心咁將隻手插嚟插去,好似練緊寒冰掌咁呀~





依個小小豬真係完全唔怕凍呀~
 
雖然我都唔係幾想佢玩啲凍,不過大肥豬又講得幾啱,俾佢接觸唔同嘅物質,感受唔同嘅感覺,都係一件好事嚟,只要我地小心睇住,咁就唔會出事啦!

沒有留言:

發佈留言