2012年1月13日星期五

小伙記

11 JANUARY 2012(WED)

基本上如果天氣唔凍,小豬媽都會帶小小豬出去飲茶..買餸,等小小豬可以活動一吓,唔洗成日都困係屋企,又可以見多啲嘢唔洗對周圍嘅事物咁陌生。

通常係會由小豬爸渣車車佢地,所以依個小小豬都已經識得到小豬爸部車,每次一見到就會好開心咁一支箭行去車度。當然,除左知道一上車就代表有街去之餘,亦都有另一個原因,就係一上車就有嘢玩啦!

因為工作關係,小豬爸車上面一定有好多紙仔同筆,所以小小豬一上到車就會問小豬爸拎啲紙筆嚟寫只有佢明白嘅字/符號。

今日如常地一上車就要拎啲紙筆嚟寫,小豬媽見小小豬玩得咁開心,所以就即刻影低佢WHATAPP俾我(哈哈...原來出郭IPHONE俾小豬媽最大好處係成日可以WHATAPP小小豬最新動態俾我睇)。我地睇見到真係覺得勁搞笑,所以都要同家分享吓。

小小豬十足一個小伙記咁幫我地落單叫嘢食~

請問你食乜呢?

喂...我好忙哦...仲唔快啲ORDER~

好啦...等我寫低先~

冇問題...啲嘢食好快到啦~


哈哈...依個傻仔仔唔扭計時又真係幾可愛,啲古靈精怪表情真係氹C人呀!

沒有留言:

發佈留言