2012年1月15日星期日

又面試啦

14 JANUARY 2012(SAT)

今日我地又去interview啦!講真...經過上兩間面試嘅經驗再加上個結果,我地都已經唔再緊張,只係當一個活動,等小小豬可以去玩吓見識吓。

我地今次就去跑馬地IN,不過遲啲就會搬入小西灣,所以我地冇乜留意個學校環境。其實我地選擇依間都係因為佢有直屬小學,依個係我地考慮最大因素呀!

一入到去就排隊登記同交報名表,好在都唔算太多人,唔洗等得太耐。登記左之後,係playground玩左一陣,有小小豬最鐘意嘅車車呀~
(因為唔可以影相,所以我偷偷地影呀..哈哈哈)


玩左一陣,就要入課室面試啦!

班房入面有四張枱,放左好啲玩具俾小朋友玩。其實佢地主要都係觀察家長同小朋友嘅互動。之後有一位老師嚟同我地傾計同要小小豬做指示,好彩佢都好合作,都算做足晒,只係開頭老師問問題時俾天花上面啲吊飾吸引住,不過好快就可以乖乖番。尤其係老師叫佢名時,佢好快咁舉手,真係要讚佢叻叻呀!
 
整體上,我覺得小小豬今日都算好聽話,同老師有互動,玩玩具時都好投入,當收玩具時又可以自己收兼冇扭計,所以都係very good啦!

等兩個星期左右就會收到信知道個結果,經過上兩次嘅失望,我地都唔抱太大期望。有嘅就當然開心,唔收都唔會太緊張,因為收與唔收到有好多因素,始終佢係細仔,只要我地知道小小豬表現好就足夠啦!

沒有留言:

發佈留言