2012年1月24日星期二

年初一

23 JANUARY 2012(MON) 

每年嘅年初一我地都會好忙,因為上午就要同小豬媽拜年,之後夜晚就返奶奶度食飯。不過因為今年小豬媽佢地嚟左個小旅行,所以我地早上就冇節目,加上又好凍,所以我地都冇乜特別地方去,留係屋企HEA吓等到夠鐘先落奶奶度。

一早起身就見到我盤水仙花開始開花,今年應該都幾好啦~


新年又點少得煎糕,今日因係要食素,所以只係煎左年糕同馬碲糕。話時話我都好耐冇煎過嘢,不過都好在我依個新春第一煎個樣都幾好...哈哈哈~


講起年糕,今年因為時間關係,我只係隨便係美心買左一盒嚟食,不過唔食由自可,嘩....啲年糕真係甜得好利害,就連我咁食得甜嘅都頂唔順,所以出年都係去返街市入面啲自家制嘅鋪頭仔買啦!

一向我都唔俾甜嘢小小豬食,不過新年哦,所以破例一次咁多啦!我俾左一少少少少嘅一舊仔年糕俾小小豬食,等佢快高長大(放心...小小豬依一舊我蒸熟嘅,唔係煎嘅,咁就冇咁熱氣啦)~


等到夜晚,我地就換件靚靚新年衫,去嫲嫲屋企拜啦~


哈哈...件中國衫係上年朋友仔送,今年著就剛剛好,好醒目呀!


沒有留言:

發佈留言