2012年1月29日星期日

太陽伯伯出來了

28 JANUARY 2012(SAT) 

等左真係好多日,今日終於見到太陽伯伯出嚟啦!太陽伯伯出嚟,所以我地都唔好浪費個陽光,同小小豬落公園玩一陣。

唔知係唔係好耐都冇落公園玩,一入到公園,依個小小豬就已經好興奮,仲第一時間走去佢至愛個轉轉拼圖玩呀~


玩左一陣,小小豬又再周圍走~


依個百厭嘅小小豬之後就走去玩瀡滑梯,不過就唔係正確嘅方式,係由滑梯低行上去,真係俾佢激C呀~

睇吓佢兩父子幾開心~

落得公園,又點少得玩泡泡。公園入面都有好多小朋友,所以最後個個小朋友都走埋嚟一齊拍泡泡,大家都好開心呀~

小小豬見到同場其他小朋友玩瀡滑梯,所以成日都眼甘甘咁望住,所以我地開始教佢正確咁玩。

開頭仲怕小小豬會驚,點知.....驚嗰個係我,佢
越玩越大膽~


想知佢有幾大膽,請睇片~

未坐定就要瀡落嚟,真係佢唔驚我驚呀!所以我都懷疑佢係膽生毛,好似乜都唔驚咁!不過另一個角度睇,我都教左佢兩次就識自己玩,所以有時都唔知係激C定笑C!

沒有留言:

發佈留言