2012年1月25日星期三

年初二

24 JANUARY 2012(TUE) 

每日嘅早餐就係大肥豬負責,嚟個香煎蘿蔔糕,個樣都真係煎得幾OK呀~


原本都打算去行吓,唔好成日留係屋企,不過個實在真係太凍,一嚟怕凍親小小豬(因為我地之後幾日都有節目,病左就唔得啦),二嚟留係屋企開住個暖風機就最舒服,所以都係好乖咁係屋企休息吓啦...哈哈!

等到夜晚落去奶奶屋企食飯拜年。

尋日著套中國新衫個個都讚小小豬有型,所以今日就著多一日啦(其實如果唔再著就唔啱著啦),不過今日就加埋細路之前買嘅迪迪尼米奇帽,戴左之後就仲CUTE呀。依個小小豬完全唔合作,唔多願意戴住俾我影多幾張相,真係激C我啦!不過唔緊要,頂帽仔都算大,出年可以再戴過~


落奶奶度食完飯之後,因為要去吉吉島幫小小豬買啲日用品,所以我地就行左一個圈,就係咁...我地就有宵夜食啦~

哈哈哈...係唔係好似好富貴呢?有刺身做宵夜,不過真係超抵,以上三件加埋都唔洗$60,可係係因為我九點幾去到吉吉島,佢地都差唔多收,所以先咁抵,不過選擇就唔多,我買到刺生我都覺得勁好彩呀!

雖然係咁抵,不過同我平日食嘅都係一樣,都尚算新鮮,食完又冇肚痛(哈哈哈),所以都真係勁抵呀!

沒有留言:

發佈留言