2012年1月19日星期四

水漾奇蹟有獎品

17 JANUARY 2012(TUE)

早前係FACEBOOK LANEIGE專頁有一個『LANEIGE Water Sleeping Pack_Ex 水漾奇蹟分享』活動,分享你用依個Sleeping Pack嘅感想,就有機會得到禮物一份。

其實除左用SKINFOOD之外,LANEIGE都係我另一個常用嘅品牌,尤甚係佢個Sleeping Pack我一直都有用開,因為真係超方便,只需要係睡前十五分鐘左右薄薄塗上一層就可以去瞓,等到第二日用清水洗淨後都FEEL都好潤,真係超啱我依啲懶人。

我鐘意用Sleeping Pack另一個原因就係,我唔太鐘意用紙面膜,因為曾經試過做緊面膜時小小豬突然起身,為免俾佢見到個白面人已嚇親,唯有即刻除左塊面膜,就咁就浪費左。但用依隻面膜就冇依個問題,所以就KEEP住用啦!

既然用開,又有遊戲玩拎禮物,當然又要發揮師奶仔本色玩埋一份啦!

哈哈哈…好好彩地我抽中左一盒呀~

 
依個就係我小小嘅分享~


有得玩遊戲贏禮物嘅遊戲真係好,希望多啲咁等我地玩多啲拎多啲禮物啦....哈哈哈!

沒有留言:

發佈留言