2012年1月27日星期五

年初四

26 JANUARY 2012(THU) 

雖然紅假期已經結束,不過我就請多左兩日假,直到年初八先返工。不過因為我地下午有特別節目,所以大肥豬都一齊放假多一日啦。年初一至三小豬爸同小豬媽都去左旅行,所以我地今日就返去同佢地飲茶拜年。

今日嚟左一個三口子中國裝,都幾靚呀~


小小豬去到酒樓第一件指定動作........就係拎紙同筆學人寫字啦~


睇吓佢寫得幾興奮~


食嘢時間到啦....依個為食豬真係古靈精怪呀~


小小豬主動同我地分享佢嘅食物,真係勁SWEET呀~


飲完茶我地就返小豬媽屋企同小小豬叉叉電,等佢小睡一陣就出銅鑼灣做我地嘅特別節目。

哈哈哈....我地嘅節目就係去SOGO FACE影我地嘅親子照啦!(再一次多謝朋友仔轉贈COUPON,等我地有得去影靚相。)

影左一個鐘多啲啲,感覺上冇上次咁好,上次嗰兩位哥哥好用心咁引小小豬笑,不過今次就.......同埋我係要求主要都係影三口子,不過到最後都係影晒小小豬單人,係要我講個攝影師先幫我地影合照,印象中有一套親子衫都只係影左一張相,所以都真係唔係幾合我嘅原意。

依家約左下星期三睇相,講真我都唔敢抱太大期望啦!(到我收到相再詳細同大家分享啦!)

沒有留言:

發佈留言