2012年1月26日星期四

年初三

25 JANUARY 2012(WED) 

已經係屋企悶左兩日,所以今日真係唔可以再係咁,要出街走走咁先得啦!不過...個天氣又真係實在太凍,加上間唔中又落少少毛毛雨,所以都唔去得太遠,係屋企附近搵節目。

去玩但又唔想去室外,當然第一時間就諗到去冒險樂園玩,所以我地係附近餐廳食完LUNCH之後,就去玩啦!

睇吓佢兩父子玩得幾開心~


依個小小豬真係特別鐘意玩揸車車,仲玩得入晒神添~

玩左一陣之後我地就返屋企小睡一陣,夜晚就出APM搵食。

去到APM見個小龍嘅佈置,所以都影吓應一應節啦~


原本我地打算去食日本拉麵,不過真係勁多人,起碼要等成十幾張枱,為免小小豬等太耐,所以最後我地去左美食廣場嘅PEPPER RICE食我地嘅晚餐~


真係大鄉理,依間開左咁耐我都係第一次食,不過又真係幾好味,下次有機會都可以再食過。

依個為食嘅小小豬見到我地食嘢又點會唔想食呀?原本我地都一早準備左啲餅餅俾佢自己食,只不過我地見啲白飯都幾柔軟,所以我地就俾少少佢自己食。

大個仔就自己食啦..拎住個匙好似有文有路咁,不過個傻仔仔食到面仔都有飯~


食完飯飯就要食水水,睇吓大肥豬幾有心機..哈哈~


食完飯之後,我地行左商場一陣,之後就返屋企,就係咁就過左一個平淡但開心嘅年初三啦!

沒有留言:

發佈留言