2012年1月21日星期六

艾瘋的新衣

19 JANUARY 2012(THU)

新年要著新衫,所以我嘅艾瘋都有新衫換~

我覺得都算OK,拎起手個手感幾好,只係覺得張相望落去淡色左少少。

講起依個電話殼都真係有啲唔開心,件事都應該係追溯返上年十月,嗰個月因為LULU妹生日,所以佢換左部IPHONE 4。既然有新電話當然要買返個新電話殼,當時正好係其中一個團購網有得整DIY電話殼,所以我就訂左兩個,一個就整俾LULU妹當生日禮物,另一個就緊係整小小豬張相。

我依住佢個日期SEND相俾佢地,收到E-MAIL回覆話十個工作天之後就會整好,點知我等到成大半個月都完全冇消息,最後打左不下幾十次先搵到個負責人,佢話批貨有問題要十二月初先有。唉..咁都算啦,當埋聖誕禮物啦!

等到過埋元旦都仲係未收到,咁當然係即刻打俾個負責人,點知又話批貨有問題要再做,真係等到人都傻呀!

終於係今日收到,前前後後都等左成四個月先有,真係呢...我上次嗰個都係經團購整,都唔洗等咁耐,可能係依間公司問題啦!

不過團購整又真係平好多,原本我都想係快圖美整,不過要成一百六十幾蚊,我依家整兩個都唔洗依個價,所以都唔好要求咁多啦!

沒有留言:

發佈留言