2012年1月28日星期六

靚靚手信

26 JANUARY 2012(THU) 

話說依個新年小豬爸同小豬媽跟旅行團去左番禺玩三日,原本佢地都都同埋我地三口子一齊去,不過因為小小豬仲細,我地都唔放心帶佢上內地,所以今年就冇跟埋一齊去啦!

佢地其中一個目的地就係長隆動物園,小豬媽仲對個馬戲團表演十分讚賞,講到我都心思思想去睇吓。不過我都知短時間內都應該冇機會,起碼要小小豬再大多少少先啦!

佢地係長隆入面,買左份禮物俾小小豬~
 



哈哈.....依件熊貓衫真係勁可愛,今年著就大左少少,估計明年著就一定FIT晒身呀!不過原來依件衫都真係唔平,我自己都未必捨得買,所以話小豬爸真係好錫依個小小豬呀!

就係因為見件衫咁得意,所以今日去SOGO FACE都有著住嚟影左一PART,真係好CUTE,希望影出嚟嘅相都係一樣咁好啦!



沒有留言:

發佈留言