2014年5月10日星期六

星球大戰日 May the 4th be with you

4 MAY 2014(SUN)

首先謝謝 Disney Channel Hong Kong 嘅邀請,今日我地三口子同好多STAR WARS FANS一齊參加 Disney Channel《樂高尤達大師》VIP首映會,仲同501軍隊影相,一齊慶祝星球大戰日 - May the 4th be with you~
Picture

其實每年嘅五月四日就係星戰日,靈感源於星戰名句「May the Force be with you」,發音同「May the 4th be with you」相似,所以全球所有STAR WARS FANS都會係依一日一齊慶祝㗎!

Disney Channel就趁今日依個重要日子,舉行左依個舉行Party,除左首播動畫《樂高尤達大師》之外,仲同我地玩遊戲,實行整整慶祝星戰日呀~
Picture

 一入到戲院,就已經感受到星戰嘅氣氛~
Picture

大會仲為我地全場準備型仔STAR WARS TEE,我地所有FANS都即場換上,STAR WARS氣氛即時上升呀~
Picture

活動開始之時,先由司儀姐姐同我地介紹,仲同我地玩人浪遊戲熱熱身呀~
Picture

其後就到今日嘅第一個高漲位,就係星戰第501軍嚟左戲院,全場人任都勁HIGH呀~
PicturePicture

之後就由黑武士同尤達大師帶領下, Disney Channel 10週年隆重巨獻嘅【尤達大師:絕地聖殿大逃亡】正式進行首映啦~
Picture

【尤達大師:絕地聖殿大逃亡】乃是Disney Channel的首個星戰節目,延續星球大戰的傳統,今次動畫更加入LEGO原素。故事講述在The Phantom Clone,尤達大師因為一個緊急救緩任務而被誘騙離開課室,課室上學生的光劍因而失去了力量流失至General Grievous。此外,創造Sith的計劃曝光後,使所有共和國陷入危機之中。在Clone的威脅下,唯一的Sith希望能夠不被其它人控制,更聯同Jedi引誘尤達大師到他們身邊。

睇完精彩嘅動畫之後,又係501軍隊出嚟同大家玩遊戲時候啦~
PicturePicture

睇吓小小豬幾主動舉手想去玩,不過可能因為太細個關係,最終小小豬都只係可以做觀眾,睇啲哥哥姐姐玩呀~
Picture

玩左一輪遊戲之後,就到【星球大戰: 反抗軍起義預告】60秒預告片啟播,我地仲係全球第一批觀眾欣賞依條短片呀~
Picture

我地係戲院睇完首播之後,隨即係晚上都已經可以上網有得睇啦!星球大戰全新動畫 《星球大戰: 反抗軍起義》將會喺十月隆重首播~
http://youtu.be/JE3BZnXSdVk

大會為我地各大小朋友準備了小型光劍,將星戰氣氛推到頂點呀~
PicturePicture

最後臨離開前,我地全場人跟501軍隊嚟個大合照,唔知大家搵唔搵到我地呢...哈哈哈~
PicturePicture

今日真係玩得勁開心,有首映睇時又收到好多禮物,個傻豬仔都不知幾鐘意呀~
Picture

Disney Channel將會喺2014年帶嚟好多獨家嘅星球大戰新節目,各位星戰迷一定要留意住Disney Channel嘅公佈啦!May the force be with you!

 

More Information :
Website:http://www.disney.com.hk/DisneyChannel/
Facebook:https://www.facebook.com/DisneyChannelHK

沒有留言:

發佈留言