2014年5月2日星期五

試用:Ladamer維C美白精華及多效BB霜

27 APRIL 2014(SUN)

多謝Trillium Beauty Club,早係上兩個星期收到兩支Ladamer品牌嘅試用產品,分別係細胞維C美白精華同埋多效BB霜~
Picture

首先真係要讚一讚Trillium Beauty Club嗰位靚女負責人,因為有別於一般試用活動,佢會先了解我嘅皮膚問題之後,再因應需要俾合適嘅護膚品試用。另外,亦都會親自拎啲試用品俾我,目的就係親身向我講解正確嘅使用方法,等我用起上來自然更大信心,佢真係好貼心呀!

坦白講,我之後對Ladamer嘅認識真係唔太多,不過原來Ladamer係韓國專業美容院產品,專利漢方中藥配方ACELL-300(東方草本提取物)配合納米科技,能加強皮膚細胞自我保護能力,令肌膚健康潤澤。

Ladamer 細胞維C美白精華 $569~
Picture

Ladamer 細胞維C美白精華,含有高濃度納米技術維生素C,可以令皮膚明亮,清澈,保濕,並均勻膚色。同時亦有助於恢復肌膚的天然活力,免被環境損害。再加上配合Acell-300,可以幫助皮膚吸收。

滴管式設計,易於控制分量~
Picture

質地呈淡黃色狀,感覺都好水潤~
Picture

輕輕按摩幾吓,就好快便吸收晒,感覺好潤之餘但完全唔會覺得笠~
Picture

靚女姐姐話原來維C美白精華最好就係晚上使用,因為維C產品如果一見到太陽,其功效就會打折啦!

依一張就係我兩星期前的驚嚇素顏(希望唔好嚇親大家啦)~
Picture

我依兩個星期都好乖乖咁係晚上洗面及用爽膚水後,塗上4-5滴的細胞維C美白精華於臉上按摩,等皮膚慢慢吸引。另外,我亦都係面上的重災區(紅印及豆豆印),加重少少分量嚟按摩。

我覺得個質感真係唔錯,按摩幾吓皮膚就已經吸引晒(可能我皮膚係乾底),而且完全唔會覺得笠。用左兩個多星期,我都覺得面上膚色明顯係係均勻左同白左,啲豆豆印都退左啲啲,紅印方面就需要係淡左啲,不過都係仍然需要繼續努力。都係嗰句:美白係要有恆心嘛~
Picture
 

Ladamer 多效BB霜 $220~
Picture

平日嘅我都係唔會化妝出街,但始終出街見人都不能太過素顏,所以我都幾鐘意用BB CREAM。簡簡單單咁薄薄咁塗一層就出得街,真係完全啱晒我依啲既懶但又想靚靚嘅人呀,個人靚啲精神啲,做咩都自信心都大啲啦!

Ladamer 多效BB霜有助於肌膚的皮脂平衡,也有利於控制油性皮膚毛孔。主要成分能對肌膚有再生、舒緩及保護的作用,溫和及精鍊配方有助於防止環境污染對皮膚的影響。同時亦能有效地同時阻擋紫外線及其他有害成份的滲透。

質地算幾好,有別於一般BB CREAM咁杰身~
Picture

雖然睇個身好似好深,不過推開後都覺得明顯有光澤,都幾自然~
Picture

由於Ladamer BB CREAM個防晒度唔算太高,尤其依家太陽咁猛列嘅時間,都需要係用前先薄薄地塗上一防晒打底,之後先用Ladamer BB CREAM。

所使用分量亦唔需要多,小小一點就足夠塗晒成塊面啦~
Picture

點均勻成塊面,之後慢慢推慢慢印~
Picture

其實都係幾易推,短短幾分鐘就可以完成啦~
Picture

我覺得顏色上左面之後都好自然,唔會顯得太白或者過厚,而且都唔會覺得笠。遮瑕效果方面都幾滿意,我面上的紅印印及黑頭毛孔都可以遮到,而且控油能力都唔錯,我用嘅時候都唔係出好多面油呀!

整體上我都依兩支產品個效果都唔錯,所以我一定會乖乖KEEP住用,我要做靚太呀!

再一次多謝Trillium Beauty Club靚女負責人為我安排依兩支產品試用。

 

 

More information :
FACEBOOK:https://www.facebook.com/Trillium.Beauty

網址:www.trillium-hk.com

沒有留言:

發佈留言