2014年5月21日星期三

搵到啦

19 MAY 2014(MON)

話說之前係BABY KINGDOM都有好多媽媽話係北角有一間香料專賣店,基本上我一至五都係會係北角蒲,當然好想去觀摩一吓啦!

不過,我搵左好多次都係搵唔到嗰間店,但估唔到今日冇意間又俾我行過見到,所以可以八卦一番啦~
Picture

嘩...好多香料粉,真係講得出都有呀~
Picture

不過,依家係一支支咁賣,仲要只係十蚊支,好抵哦~
PicturePicture

有啲大支啲嘅,都係廿幾蚊呀~
Picture

其實除左依支香料之外,都仲有好多唔同種類嘅香料買呀~
PicturePicturePicturePicture

只係小小一間店舖,我係入面唔覺唔覺都行左廿幾分鐘,續樣慢慢睇,真係樣樣都好想買呀!

我當然唔止攪攪陣,我都有幫襯,買左少少嘢啦~
Picture

依包係陳皮粉,店主強烈推介,話可以用嚟沖水飲,煲湯又可以落啲,咁對脾胃好好哦!嗅就覺得好香陳皮味,等我有機會試完再同大家分享啦~
Picture

桂皮同香葉,可以整瑞士雞翼啦~
Picture

仲有孜然粉同孜然粒,我搵到孜然粒好耐,終於可以買到,下次整土匪雞翼可以加啲孜然粒入去醃,一定好味好多呀~
Picture

其實我仲有好多香料粉想買,不過怕買太多返到屋企都係擺埋一邊,所以都係唔買住。既然依家知道係邊度,下次整嘅時候先嚟買都好方便呀!

沒有留言:

發佈留言