2014年5月11日星期日

芒果布甸

4 MAY 2014(SUN)

嘩哈哈...小小豬食緊啲咩,食到佢個樣咁浮誇呀~
Picture

唔唔唔...知唔係我整嘅芒果布甸啦!

其實我都係好鐘意食芒果布甸,仲記得最勁嗰次係去酒樓飲宴可以一次過食四碟,仲俾啲屋企人笑到依家,諗返上嚟都真係覺得自己食得好癲呀!

不過我就鐘意食,但好少自己整,星期五嗰集見肥媽三幾吓手腳就整到滑滑嘅芒果布甸,所以就即刻買齊材料整啦~
Picture

先將芒果切成粒粒~
Picture

準備兩包芒果啫喱粉~
Picture

加入暖水一杯半~
Picture

淡奶一杯~
Picture

最後加埋啲芒果粒拌勻~
Picture

然後倒入容器~
Picture

原來依個份量都可以整都好多杯呀~
Picture

其實放入雪櫃冷卻大約三個鐘左右,啲布甸就已經凝固可以食,所以尋晚我同大肥豬都已經每心食左一杯做夜宵啦~
Picture

真係超級好味,滑嘅布甸勁香芒果味,如果唔係因為太夜,怕肥唔敢食太多,我怕我真係會又嚟唔停口呀!

當然,有好嘢食又點少得小小豬呢?所以我就留左個BEAR BEAR芒果布甸今日同佢一齊食啦~
Picture

睇吓個為食小小豬食得幾開心~
PicturePicture

Picture

哈哈...可能有我優良傳統,所以小小豬都不知幾鐘意食,成個BEAR BEAR芒果布甸唔洗十分鐘就已經俾我地三口子KO左啦!

沒有留言:

發佈留言