2014年5月19日星期一

烏溪沙沙灘

17 MAY 2014(SAT)

其實今日天氣都唔算太好,一早起身都落好大雨,所以開頭都以為又要係屋企渡假依個週末。好在不過到左下午天氣開始好,所以我地又可以開開心心咁出發去玩啦~
Picture

我地今次嘅目的地就係烏溪沙,原本係打算三口子嚟BBQ玩吓,不過原來依度個BBQ只係租爐,食物係需要自備,我地又冇預備食物,所以最後都係唔可以BBQ,就改係附近個小沙灘玩啦!

不過錯在錯著,原來烏溪沙沙灘個環境都真係唔錯,雖然啲沙石就大粒左啲啲,不過都好好玩。基本上我地都冇行晒全程,只係係一個小位置玩,依個小小豬都玩到唔捨得走呀!

係我地玩嗰個位置附近,原來係有好多人嚟掘蜆,小小豬又嚟攪攪陣,去攪姨姨嘅摸蜆工具呀~
Picture

我地先係沙灘附近周圍行吓先~
PicturePicturePicture

係附近見到有好多小艇,小小豬話要坐船呀~
PicturePicturePicture

 因為我地原意都唔係打算去玩沙灘,所以真係一樣沙灘玩具我地都冇帶。不過好在在場都有啲小朋友係度,所以借左兩件小玩具俾小小豬玩呀~
PicturePicturePicturePicturePicturePicturePicture

我地仲見到小蟹添,俾小小豬觀察一輪小蟹動態後,最後當然係放返小蟹落水呀~
Picture

見小小豬玩得咁開心,我又陪佢玩一陣,親子一吓先~
PicturePicturePicturePicture

超鐘意依張相,好似好SWEET SWEET咁呀~
Picture

繼續開心開水,真係玩到成身都濕晒呀~
PicturePicturePicturePicturePicturePicturePicturePicture

個傻豬仔真係玩得好開心呀~
Picture

雖然都只係停留左一個位置,不過唔覺唔覺我地都玩左成兩個幾鐘,依個豬仔仲玩到內內外外都濕晒。好在我習慣每次出街都一帶定多套衫換,如果唔係都唔知點算,小小豬一定冇得落水玩呀!

其實烏溪沙沙灘都真係幾好玩,個VIEW又靚,唔怪得小小豬玩到唔願走啦!

不過,其實又真係幾多嘢玩,等我地下次帶齊裝備,去試吓掘蜆先得。所以如無意外我地好快會再嚟玩過呀!

沒有留言:

發佈留言