2014年5月8日星期四

海生行母親節星級烹飪班

3 MAY 2014(SAT)

今日真係好有口福,因為應公關姐姐邀請,參加左海生行舉辦嘅母親節星級烹飪班呀~
Picture

老賓講,海味依啲食物我真係冇乜研究,因為有啲咩想食都係會由小豬媽幫我地準備好晒,我地都只係等食就得啦!

今日其實都係一樣,因為有三位名廚為我地準備好豐富嘅~
Picture

其實今日負責同我地介紹海味同示範就係中間那位黎泰師,另外兩位師傳就負責幫我地準備好味嘅美食啦!

活動開始時候,先由黎泰師傅教我地點揀靚海味,由揀靚冬菇再講到鮑魚、魚翅、海參...等等。原來揀靚海味都真係要好留意佢地個原產地,因為唔同嘅產地,佢地生長環境唔同,分分鐘就會令到啲海味價格有好唔同呀~
Picture
Picture
Picture

黎泰師傅教我地揀完靚海味,就到今日個重點環節,就係即場為我地示範兩個菜式啦~
Picture

首先第一道就係- 媽媽滋潤花膠養顏湯,主要材料有花膠、元貝、紹菜膽、鮮鴨腎、杞子及上湯。黎師傅真係勁快手,見佢三幾吓功夫就已經整好左啦~
PicturePicturePicturePicture

大家傾一陣之後,黎師傅又準備為我地示範第二道菜- 愛心海味三寶,材料仲豐富,因為有澳洲鮑魚、日本遼參、花膠筒~
PicturePicture

雖然依個餸就好似複雜啲,不過黎師傅都係一樣,話咁快就煮好啦~
Picture

我地仲即場試食添,大家仲不停問黎師傅好多煮海味嘅貼士添~
Picture

哈哈哈..只係食少少又點會夠喉,我地嘅美食到啦!

依個花膠養顏湯真係好清甜,一啲都唔會好油,燉湯原來真係會好啲呀~
PicturePicture

依個海味三寶都一樣好正,啲鮑魚、遼參同埋花膠筒都一樣係好爽口,估唔到只係簡單嘅蠔汁都已經煮得好好食呀~
PicturePicture

其實今日黎師傅教我地煮依兩個餸,都係一啲簡單煮法就可以做到,完全係可以係屋企自己煮呀!

我依個BB班嘅廚師都可以搵個機會試吓整先,不過依日就唔知係幾時啦....哈哈哈!

 

More Information :
Facebook:https://www.facebook.com/pages/%E6%B5%B7%E7%94%9F%E8%A1%8C%E6%B5%B7%E7%94%A2%E9%A3%9F%E5%93%81%E6%9C%89%E9%99%90%E5%85%AC%E5%8F%B8-Hai-Sang-Hong-Marine-Foodstuffs-Ltd/346160832187838

沒有留言:

發佈留言