2013年8月31日星期六

迪迪尼 & 酒店HIGH-TEA

25 AUGUST 2013(SUN)

成個月天氣都唔係咁好,一係就太熱,再唔係就落雨,所以都成個月冇入過嚟迪迪尼。不過,八月係生日月,AP迪迪尼有小禮物同生日COUPON,所以今日就入去玩返轉啦!

之後幾次入嚟迪迪尼都唔見毛毛,今日終於都可以同到毛毛影相啦!雖然小小豬比較鐘意大眼,不過佢對毛毛都好鐘意,睇佢同毛毛玩得幾開心就知啦~


雖然入左迪迪尼,不過我地今日最主要行程唔係入嚟玩,係去酒店食HIGH-TAE,見未夠鐘所以就同小小豬去佢至鐘意嘅地方玩,就係玩水啦!

個傻豬仔真係玩得好開心又興奮呀~


玩到成身濕晒,又頭濕到落街,明乎其實係濕水豬呀~


玩到夠鐘,我地就轉戰去酒店嗰邊準備食HIGH-TEA,因為AP有可以有買一送一優惠,所以大肥豬就建議同我去享受一吓!

等食的兩母子~


食物就未到,先嚟食杯靚茶毛~

人飲佢又飲...不過小小豬只係飲水,哈哈哈~


嘩....好靚嘅HIGH-TAE嚟啦~


真係件件都好靚呀~


當然唔少得三口子嚟張靚相啦~


扮吓闊太先~


睇吓小小豬食得幾肉緊~


好乖乖嘅小小豬仲餵我食添,真係冧C左啦~


不過....叫佢同影相就掛住食,真係激C呀~


哈哈哈...個傻豬仔見大肥豬飲咖啡又要飲,只係輕輕一點就變晒樣,相信同我一樣都係唔"好"依啲杯中物啦~


我地享受左個幾鐘HIGH-TEA之後,就去酒店周圍行吓~


仲係個迷宮度玩得不知幾開心~


見小小豬玩得興起,所以我地又行埋去碼頭嗰邊散吓步~


碼頭嗰邊個FEEL真係唔錯,加埋啲海風吹埋嚟,感覺好舒服,好RELAX呀!

就係依個時候,同場有位伯伯係度做運動,依個小小豬就有樣學樣,學伯伯做運動,佢啲動作真係勁攪笑呀~

開開心心又輕鬆咁就過左一個同我預祝生日嘅下午,入迪迪尼咁多次,今日真係可以話最舒服同享受嘅一次。

沒有留言:

發佈留言