2013年9月1日星期日

再見...YBLOG!! 記得LIKE我地個FACEBOOK專頁呀!!

1  SEPTEMBER 2013(SUN)

相信依幾日大家都有睇到就係BLOG界可以話大地震,因為YAHOO BLOG將會係10月30日開始進入唯讀模式,到2013年12月26日就會正式關閉服務。

當我聽到依個消息時,都真係幾震驚同擔心,有一刻真係想喊出嚟。因為寫開有感情,依個BLOG由我籌備結婚,到我小小豬依家三歲,真係一黠一滴在心頭,有好多好好嘅回憶係入面。

我亦都係依個BLOG識到好多朋友仔,又可以睇其他媽媽嘅BLOG去偷師,所以依家要CLOSE,都真係幾DOWN,覺得七年幾嘅心血真係冇晒啦!

雖然YAHOO都有為我地設想,提供左一個輕鬆搬家,可以將我地所有嘅文章同圖片轉去另一個BLOG,不過....上次升級系統我都有啲網誌同相片唔見左,所以真係唔敢抱太大期望,只希望可以順順利利過渡到,唔好MISS太多啦!

不過依家另一個頭痕問題,就係應該搬去邊好?

以我知道嘅就只有SINABLOG同BLOGSPOT,去睇其他朋友仔嘅網誌講,SINABLOG流傳都話會CLOSE,雖然唔知係唔係真,不過安全計都應該唔會係我第一選擇。

我都開左一個BLOGSPOT嚟試,感覺好似麻麻地,SETTING又好似好難咁,同埋最唔鐘意佢少左blogger之間互動,我唔識去睇其他朋友嘅BLOG呀!

依家都仍未確定之後會去邊度繼續我嘅寫Blog生涯,不過我仍然係會繼續寫,因為寫BLOG已經成為左我習慣。等九月二日小編輯出左關於搬屋嘅講解先再決定啦!

我都知道好多朋友仔係睇住小小豬成長,都係好錫小小豬,為左唔想同大家失散,為左所以就係FACEBOOK開左個專頁,咁就可以暫時有一個地方繼續同大家分享小小豬嘅成長,同埋可以知道我BLOG歸何處呀!

快啲嚟ADD我地啦~


https://www.facebook.com/kinseymama


仲有呀...如果大家搬左去邊,記得留意話我知,等我可以繼續可以去偷師,我都唔想同大家走失呀!

沒有留言:

發佈留言