2013年8月6日星期二

南小館

3 AUGUST 2013(SAT)

影完晒啲HELLO KITTY真係勁攰,加上又差唔多係時間要食LUNCH,所以就係商場入面搵嘢食,就係咁我地就去左依度醫肚啦~


依個LUNCH都真係好豐富,睇吓我地叫左幾多好嘢食~

生煎包 - 第一次食啲生煎包入面係有咁多汁,真係有少少估佢唔到咁好食呀~


雪菜黃魚麵 - 味道都OK,不過真係要一讚啲魚肉,好滑呀~


擔擔麵 - 勁熱辣,所以我食左一啖之後就交晒俾大肥豬食~

排骨菜飯 - 好明顯個飯就係小小豬品嘗,排骨都唔錯,好鬆軟呀~

雞絲粉皮 - 都OK,不過我就覺得青瓜少左啲,如果多返少少加埋啲雞絲同粉皮一齊食,口感應該會更加好~

嚟上海菜館又點少得我至愛嘅小籠包 - 依間啲小籠包都好好好食,好多肉汁呀~


一人一隻唔洗爭,不過唔知小小豬係唔係遺傳左我,佢一見小籠包嚟到就眼定定咁望到實一實~


仲講要全部佢自己一個食晒,唔俾我地夾添~


最後....出動絕招,我地用九秒九速度夾晒啲小籠包...哈哈哈~


睇吓我地食得幾開心~


整體上我都覺得啲嘢食係唔錯,價錢都算OK,不過份量就小左啲啦!另外,上菜速度真係超快,落ORDER之後唔夠五分鐘就開始送上食物。當然,佢地咁快係有目的,因為原來每一張枱都係限時,限係個半鐘之後就要交枱,所以如果想約三五知己邊食邊傾,依度真係唔多啱啦!

沒有留言:

發佈留言