2013年8月4日星期日

APM的小飛俠

31 JULY 2013(WED)

今晚要落奶奶屋企食飯,見要落開觀塘,所以就早少少出發,目的係去APM影小飛俠呀~


場內有四個大型小飛俠擺設,仲有啲小班嘅小飛俠,好在當時唔算多人,我地可以慢慢影呀~


擺晒POSE同小飛俠一齊影相~


只係掛住望小飛俠,完全唔理我呀~

好鐘意依個肥版小飛俠,好可愛呀~


其實除左依幾張相之外,我仲影左好多其他小飛俠佈置同精品。點知一過唔小心,我以為已經將所有相UPLOAD左上BLOG,之後就取消左啲相,慘嘅係我竟然仲連相機內的都一次個取消埋,真係激C我呀!

唉.....平日我都係等相機張SD就滿時先取消相,都唔知仲乜今次會咁衝動,下次都係小心啲,CHECK清楚晒先攪相機張SD,唔好咁快取消啲相呀!

沒有留言:

發佈留言