2013年8月17日星期六

最佳消暑活動 - 游水

11 AUGUST 2013(SUN)

依兩日太陽伯伯真係好勤力,真係可以話係超量工作,所以真係熱到冇朋友。天氣咁好,當然要搵啲好好嘅消暑活動,係依個時間最好不過就係去游水,浸係啲水入面,會舒服好多呢,所以我地今日就去左佐敦谷嬉水池游水啦!

可能已經今個暑假第三次去游水,所以小小豬完全適應個環境,完全唔洗WARM-UP就已經即刻落水玩。今日小小豬仲好叻,已經可以自己係游泳池入面行嚟行去,去玩滑梯又完全唔洗我地扶住,真係一個好大嘅進步,相信下次開始可以唔只係嬉水池玩,可以嘗試過大人池試吓啦!

今日我覺得小小豬做得最乖就係懂得自律,今日小朋友都算多,小小豬每一次玩滑梯時都會自動自覺去排排隊,仲等前面小朋友"SIR"完之後,離開左滑梯先"SIR"落嚟,真係一個大個仔嘅表現。睇見小小豬咁乖仔,都有少少安慰添。

我都知道公眾泳池係唔可以影相,不過上兩次睇見小小豬玩得咁開心,我實在忍唔住,一個為左個仔乜都敢嘅我,今日就帶左大肥豬部壊壞地嘅影相手機,諗住偷偷地影低小小豬個開心樣啦!

哈哈哈.....其實影嘅時間都真係幾驚,好驚俾救生員哥哥話,所以我都係等臨收場冇咁多人嘅時候,先快快手手影幾張。

雖然係急急影,估唔到又影得幾全神哦~

我都知唔應該偷影,但我實在真係忍唔住,好想影低小小豬個開心玩水樣,加上我都係影返自己仔仔,所以相信大家係唔會怪我呀!

不過,我都好自律,偷影一次就夠,應承大家下次唔會再影啦!

沒有留言:

發佈留言