2013年8月9日星期五

親子啫喱時間

5 AUGUST 2013(MON)

今日小小豬又有食神,睇吓佢食咁乜食到咁肉緊~


哈哈哈...咪就係出自小小豬親手整嘅好味啫喱啦!

事緣我早排係APITA見到有MICKEY矽膠小杯仔,可以整蛋糕、甜品、啫喱.....等。其實我都想買好耐,曾經見過整蛋糕嘅專門店有得賣,不過個質量又都冇麻麻地咁。係其實百貨公司都曾經見到有,不過又冇MICKEY款,所以當我見到嗰一刻真係完全唔洗考慮,即刻買嚟整俾小小豬,等佢見住MICKEY頭可以食得更開心~

剛好屋企有啫喱,見上次小小豬都好努力幫我整蕃石榴雪葩,所以就嚟個親子活動,同小小豬一齊整啫喱啦~


先倒啫喱粉~


之後就由我嚟放熱水~


小小豬攪溶佢先~


之後落冰粒~


古靈精怪攪攪攪~


完成後,先由我示範一次俾小小豬睇。到第二次就我陪住佢倒落小杯仔度~


之後嗰啲就全程係小小豬自己一手一腳咁做,仲做得非常專心呀~


放入雪櫃啦~


雪左一晚之後,今日終於有得食啦!不過唔知點知個模甩得唔係咁好,完全冇晒個MICKEY樣呀~


哈哈哈...唔知係唔係小小豬知道係自己整,佢食得特別開心,特別興奮呀~

之前小小豬都係一個冇乜耐性,又急性嘅仔仔,你叫佢乖乖咁依從你指示去做,都真係有啲困難。尤其當知道嗰啲係食得嘅時候,佢係會仲心急,所以之前真係唔多會同佢一齊整嘢食。

所以當小小豬好成功咁完成整個過程,我亦都有少少感動,同喜出望外。因為依啲小啫喱真係可以話係小小豬親手自己整,基本上除左落熱水個過程同埋示範左一次倒落杯仔係我做之外,其他全程都係小小豬自己做,仲要係好專心、留心同埋好溫柔咁去坐定定去做,所以真係唔可以唔俾個叻佢呀!

沒有留言:

發佈留言