2013年8月15日星期四

KINSEY 3rd BIRTHDAY PARTY

10 AUGUST 2013(SAT)

終於到左小小豬三歲生日嘅日子,今年都打算只係一家人簡簡單單係屋企開個小PARTY,一齊開心玩一晚啦~


話晒都係一個小生日會,雖然我都冇乜預備做佈置,不過大肥豬就為小小豬準備左一個好靚靚嘅汽球花花,小小豬都一見到個花花,都不知幾開心呀~


今日除左我地一家開生日會之外,仲邀請左芯芯表表姐(我表弟個女...簡稱表表姐)一齊玩呀~


原本我都好想同小小豬係花花度影相,不過我實在太多嘢整,躲埋係廚房努力工作,所以.....影唔到呀!

經過我一輪努力,我地個生日大食會開始啦!

光波BB乳鴿~

光波炸BB乳鴿~

光波蒜蓉芝士生蠔~

光波蒜香金沙骨~

鹵水雞翼~

肉醬意粉~

蒜蓉西蘭花~

鮮什果沙津(依個真係切粒粒切到我傻左呀)~

生日就一定唔少得生日蛋糕,今年依個生日係嘉汶表妹專登訂,個圖仲係嘉汶表妹搵嘅,用左小小豬嘅新寵- 大眼呀!個蛋糕真係好靚,唔好話小小豬,我地在場每個人都好鐘意,個大眼真係好似,做得好靚呀!除左靚之外,個蛋糕都唔係好甜,味道仲唔錯呀~


小小豬見到個蛋糕真係好開心,仲急不及待要偷食呀~


就係因為大眼蛋糕關係,我地三口子齊齊變身做大眼呀~


唱生日歌啦~


嚟張大合照先~


所以八月壽星一齊切蛋糕(原來我地屋企真係幾多人八月生日哦)~


小小豬唔捨得切個大眼蛋糕呀~


玩左咁耐,終於可以開餐啦~


食飽飽之後就同小豬媽玩波波~


甜品時間...士多啤梨雪葩~


話晒都係小小豬生日,所以我整左一杯細細嘅,等佢自己食開心吓~


今日小小豬都收到好多禮物呀!

多謝小豬爸同小豬媽嘅生日大利是~

嘉汶表妹除左送個靚靚蛋糕之外,仲送多一份好玩玩具,啱晒依期鐘意玩彈波波嘅仔仔呀~

LuLu妹知道小小豬鐘意小豬爸車,所以專登搵部Mini版送俾小小豬,等佢可以成日見到小豬爸部車呀~

仲有芯芯表表姊送嘅靚衫~


整體上今日小小豬三歲生日會都係玩得開心,不過要自己煮咁多嘢就比較辛苦少少,好在有小豬媽同LULU妹幫我手煮同洗,所以都OK啦!我覺得只要係一家人開開心心食飯,辛苦少少都係值得,更何妨係為小小豬做生日,我當然係非常樂意啦!

不過,今日都有少少美中不足,就係同個大眼蛋糕影得唔夠多相,小小豬都好似冇乜點一個人影,真係覺得有少少浪費左個靚蛋糕添(好在雖然係影得少,不過都算影得幾好)!希望下次再有機會可以訂到依啲靚靚蛋糕,到時一定會大影特影呀!

沒有留言:

發佈留言