2013年8月1日星期四

游水受傷了

28 JULY 2013(SUN)

對上一次帶小小豬去佐敦谷嬉水池時,見小小豬都開始玩得投入,好鐘意玩滑梯之餘,仲已經開始唔驚水,仲可以自己係池度行嚟行去,所以我地都決定帶多啲小小豬去玩水,等佢習慣啲之後就教佢游水。

不過,自從上次之後,個天氣都真係唔係幾好,都有成個星期冇見太陽伯伯出嚟,係星期六日仲成日都落雨,所以都帶唔到小小豬去游水。

今日個天氣真係好好,為左唔好浪費個好天氣,所以參加完麥當勞開心體驗日之後,我地就返屋企換個件衫,休息一陣就準備第二個節目,就係去游水啦!

上次就係先緊張後興奮,不過今次就先緊張後興奮。因為一同佢講話去玩水,佢就極度不願意,又話唔去游水,真係俾小小豬激親呀!

先講返今次小小豬表現先,佢都算開始唔怕水,仲一見到個游池個滑梯時,就勁開心話要去玩,都不知幾開心又投入。如果游池可以影相就好,我就可以影低小小豬個開心玩水樣,係佢玩時真係笑得特別燦爛呀!

今次仲好叻,有兩次"SIR"滑梯時,"SIR"個力度太大,成個人都浸左落頭,小小豬冇哭之餘,仲識得自己企返起身繼續玩,真係大個仔啦!

玩左兩個鐘左右,我地就換衫走啦!睇吓小小豬幾唔捨得個游池~

今日雖然小小豬玩得開心,不過亦都有一件事係美中不足,就係小小豬受傷了~

其實我地開頭都冇留意到小小豬有受傷,不過當同佢換衫時,就發現佢腳仔界損左流血。我地估計可能係俾池邊啲磚界到,雖然流血情況都唔算多,不過為安全起見,都係係急救站消毒先返屋企啦!

沒有留言:

發佈留言