2013年8月5日星期一

HELLO KITTY 走過獅子山下

3 AUGUST 2013(SAT)

早幾日係朋友係個FACEBOOK見到佢係朗豪坊影左好多好嘅嘅HELLO KITTY,勁懷舊FEEL,真係好想去影呀!

剛好今朝早小豬媽要去旺角做針灸,所以我就趁機會,帶埋小小豬一齊去影返轉『HELLO KITTY 走過獅子山下』~


勁鐘意依個大戲LOOK呀~


火車站~


懷舊街頭~


去飲啖茶,食個飽先~


HELLO船長~


依個係唔係空姐嚟呢~


拉車仔~



影返張靚相先~


火車站呀~


我地都已經係十一點左右就到左,開頭仲以為我地算早就唔會多人,點知我地一去到就已經人山人海,幾經辛苦先可以影到依啲靚相。基本上每一個景都要排一陣隊先可以影到,每一景區又太密,所以又排得迫迫呁,真係影得幾辛苦呀!

真係計算錯誤,仲以為一早去唔多人,不過原來旺角真係時時刻刻都係咁多人,不過好在啲相都算OK,排吓隊迫吓都值得呀!

由於唔想將相機拎嚟拎去互影浪費時間,影相嘅時間又要快(唔好阻住下一位),所以今日LULU犠牲左佢自己影相機會,全程幫我地操刀呀!

就係因為人太迫,所以小小豬都唔係影左好多相,好多時候都係由大肥豬帶左佢去另一個位置玩等我地,真係難為左佢地兩父子添。仲等我同小小豬著晒KITTY親子裝,點知影得唔多相,真係激C我啦!下次去依啲咁熱門地方,都係我地幾母女去影就算啦!

唉...影幾張相都好似打仗咁,冇法啦....邊個叫HELLO KITTY咁受歡迎,而今次懷舊LOOK又真係幾吸引呀!

沒有留言:

發佈留言