2013年8月27日星期二

活出趣味親子空間@IKEA2014年新品預覽會

22 AUGUST 2013(THU)

今日真係好開心,因為我地三口子齊齊去參加IKEA 2014年新品預覽會~


大肥豬一直都係IKEA嘅忠實FANS,一有時間就會提議帶我同小小豬去MEGA BOX行IKEA,屋企好多大大少少嘅傢俱都係IKEA買。所以當收到PR姐姐邀請時,大肥豬都不知幾興奮。

係未正式開始介紹2014年新品傢俱前,大會先安排我地享用一頓豐富嘅晚餐,大部分菜式都係剛剛或者準備推出,所以我地可以話係先食為快呀!我地一邊食仲有IKEA其中一位主廚ALBERT向我地介绍每個菜式嘅特點呀!

有汽蘋果及啤梨果汁,味道唔錯呀~


肉丸可以話係IKEA嘅主打,加上芝士及酸瓜,變成一個迷你肉丸漢堡飽,食出另一種味道呀~


睇吓小小豬個為食樣就知幾好味啦~


去左咁多次IKEA食嘢,都唔知原來每一間IKEA餐廳都有口水肩提供。雖然係免費,不過個質地都真係唔錯呀~


香草煙三文魚,與之前所推出嘅唔同,加多左沙律菜做伴碟,即刻健康左好多呀~

新推出嘅蘑菇湯,係用新鮮蘑菇打碎做成,所以啖啖都係磨菇粒,好香口呀~


雞肉忌廉汁蕃茄菠菜麵,啲麵同出面食嘅有少少唔同,好彈牙呀~


三文魚菠菜千層麵,一向我地唔太好食千層麵,感覺會好"漏",不過依款又幾易入口哦~


新出嘅無骨版豬手,好味之餘,仲食得可以更方便呀~


燒羊架,味道唔錯呀~


不過各位小朋友都係對個伴碟薯蓉鐘情啲,睇吓為食小小豬又嚟啦~


一向IKEA CAFE都比較少推出蔬菜,依家開始都會推出一啲合時蔬菜,等我地食得更健康呀~

除左早前嘅有汽果汁之外,PR姐姐仲為我地嘅小朋友準備左有機紅果子汁同接骨木花果汁~


小小豬就揀左紅果子汁,我都有試到,味道真係幾合小朋友飲,因為唔係好甜,而且細細包,唔洗一次過飲咁多嘛~


最後就係甜品時間,紅果子芝士餅~


熱愛唱生日歌嘅小小豬一見到個蛋糕,又嚟自動開SHOW啦~


食飽飽就係時間去參觀啦~


由於主題係『活出趣味親子空間』,所以所有佈置擺設都係以小朋友為主。

先睇吓個客廳,主打就係依張梳化,低座椅及加深座位就可以俾小朋友輕易爬上梳化,啱晒親子時候呀~


角几可以因應小朋友嘅使用,四腳可以加高呀~


我自己就比較鐘意依個茶几,可以將啲雜物好有系統咁整齊排好,用嘅時候會更加方便呢~

小小豬又嚟攪攪陣啦~


一個小朋友最鐘意嘅地方,可以I俾佢地作角色扮演之外,亦學習照顧其他小朋友呀~

這個新推出嘅兒童攤位,讓小朋友扮演購物,真係幾好玩呀~


新推出嘅餐具有防滑底部及可防止食物溢出的設計,可以好好訓練小朋友自己進食呀~

另一個我比較鐘意嘅,就係依啲門掛架。設計都色彩之餘仲非常安全,加上係黏貼的,貼係任何地方都可以,方便小朋友拎嘢之外,大人亦很合用呀~


新出嘅書檯係可以較高矮嘅檯,可以因應小朋友成長嚟調教高度,咁就可以用耐啲,環保得嚟我地又可以慳啲啲嘛~

一張好特別嘅兒童床,其實係同一張床架嚟,將床上下倒轉擺放,就可以由矮床變成高床,等唔同階段小朋友用呀~


雙面設計嘅 被套枕袋裝,所用嘅質料係柔軟嘅棉,唔會刺激小朋友肌膚又可以等小朋友經常有新鮮感~

成日聽到佢地嘅創新低價,其實係咩嚟呢~

其實係佢地研究點樣節省成本,好似床單咁,更改個由大變細包裝,就可以令運輸成本減低,減低左個成本,就可以平價賣俾我地,成為左個創新低價啦~

除左傢俱外,IKEA都有推出一些文具讓小朋友使用,新出嘅水彩筆十分安全,除左可以用手清洗同埋筆頭會防乾之外,最緊要顏料非常安全,就算小朋友不小心將顏料畫入口,亦都唔會有問題呀!PR 姐姐仲即場為我地作出示範添~

IKEA仲推出左一個IKEA app,只要利用Catalogue ,就可以開啟傢俱嘅3D模擬影像,咁就可以知道件傢俱同屋企係唔係合襯啦~


今日活動真係豐富,除左有得玩同食左個好好味晚餐之後,仲收到一份好特別禮物,就係宜家家居團隊為我地每位BLOGGRT設計嘅小屋,每間設計都係因應BLOGGER嘅特色嚟設計,獨一無二呀~


其實仲有好多新產品,所以如果大家有興趣,就去IKEA網址睇吓啦:WWW.IKEA.COM.HK

沒有留言:

發佈留言