2014年10月2日星期四

開心齊玩 We嘩! 黃金嘉年華

1 OCTOBER 2014(WED)

多謝We嘩! 充氣嘉年華公關姐姐嘅邀請,今日我地三口子去黃金海岸,俾小小豬瘋狂去放電呀~
Picture

其實我都有一段幾長時間冇入過去黃金海岸,還記得對上一次入嚟都應該係新婚嗰年新年時間一家大小入嚟玩,所以都真係N年冇入嚟啦!

其實有一刻我會覺得黃金海岸個地方都冇上幾次嘅地方咁方便,所以我都估計今次都應該唔太多人,可以大玩特玩啦!不過,我供個如意算盆打唔響,我地十二點左右入到嚟,都已經好熱鬧,好多人呀!

一入到會場,小小豬已經急不及待要去玩「變色龍世界」~
PicturePicture

依啲咪叫做未出發先興奮,只係排隊玩都可以咁開心~
Picture

排左大約十五分鐘就可以開始玩啦~
Picture

哈哈..雖然我地睇唔到入面玩嘅情況,小小豬佢係入面彈得好開心,仲同我講"SIR"左十次呀~
Picture

就係因為佢玩得太開心,小小豬要求再玩,好在當時都唔算太多,加上又有大肥豬依個排隊專員幫小小豬排住等,所以小小豬係半個鐘玩左三次呀!

之後大肥豬就幫手去排「We 嘩!抓抓樂」,我就同小小豬去玩兩個小攤位遊戲~
PicturePicture

哈哈...時間剛剛好,開始玩「We 嘩!抓抓樂」~
PicturePicturePicturePicture

玩完依個遊戲之後,唔係小小豬攰,係我同大肥豬都攰攰地,所以我地去左附近麥當當食少少嘢,等我地叉叉電先。

叉完電就先俾小小豬玩啲文靜少少「We 嘩!藝術廊」,就係去做手工啦!就係我地等位入去砌屋仔時,我地見到大仁一家,小小豬仲同哥哥影返張相添~
Picture

都真係唔係好明白,平日小小豬都唔多鐘意做小手工,不過佢又非常鐘意砌屋仔,仲可以砌得好專心同好有耐性咁完成,真係有少少估佢唔到,睇嚟之後我都要買多啲依啲小手工俾佢先得啦~
PicturePicturePicture

之後我地就JOIN埋大仁同埋佢朋友一齊玩「We嘩! 水上飄」~
Picture

因為之前都睇過啲朋友介紹話好好玩,所以我都好想親身感受一吓依個刺激遊戲。不過小小豬話要大肥豬陪,所以我冇得玩,即刻有啲失落呀~
Picture

睇見佢玩得咁興趣,係個水上飄入面好開心咁轉轉轉,確實令我有點羨慕呀~
PicturePicturePicture

原本小小豬都想玩多一次,不過因為人流太多,所以截左龍了,睇嚟今次我同水上飄都係冇乜緣,希望下次可以再玩過啦!

三位小朋友之後就一齊去玩「海豚沖天梯」~
Picture

小小豬"SIR"得不知幾開心~
PicturePicturePicture

當我係個滑梯出口等小小豬時,等左好耐都唔見佢"SIR"落嚟,原來佢係入面不停跳跳跳呀~
PicturePicture

玩左一輪興奮遊戲,又係時候玩啲文靚少少,就係去We嘩! 閃身紋身」。小小豬話佢係男仔,所以揀左個波波紋身~
Picture

開始紋啦~
PicturePicture

哈哈哈...小小豬都不知幾鐘意個波波紋身,仲叫我千其唔可以洗甩佢添呀!

小朋友們又一齊去玩「We 嘩!抓抓樂」,今次有啲朋友仔一齊玩,小小豬明顯投入好多呀~
PicturePicture

又再一齊去挑戰「變色龍世界」,真係多謝大仁,因為佢行左去二樓幫我地影低小朋友係入面玩嘅情況呀~
PicturePicture

玩埋依個遊戲之後,佢地兩父子都冇乜能量,所以我地三口子就先離開依個咁開心嘅地方,不過其實我地都已經係黃金海岸玩左五個幾鐘啦~
Picture

雖然今日排隊時間比玩嘅時間多,不過有朋友仔一齊玩,小小豬都話好開心,仲問我幾時可以同哥哥姐姐再一齊玩呀!

 

More information :

主題 : We嘩! 黃金嘉年華@黃金海岸商場
日期 : 10月1至5日 (星期三至日,一連五日)
地址 : 黃金海岸商場 (青山灣青山公路1號香港黃金海岸)
時間 : 上午11時30分至下午6時30分
Website: www.wewaland.com

Facebook:https://www.facebook.com/WeWaLand

 

沒有留言:

發佈留言