2014年10月10日星期五

一雞兩食之合掌瓜紅蘿蔔粟米雞湯

7 OCTOBER 2014(TUE)

今日煲左個靚湯俾小小豬飲,飲到個豬仔"Lam Lam脷",依個靚湯就係合掌瓜紅蘿蔔粟米雞湯啦~
Picture

我成日都覺得啲雞湯係比較油膩,所以都比較少煲雞湯俾小小豬飲。

不過有一次我地去酒樓食晚宴時,小小豬飲過一次燉雞湯,當時佢個津津樂道個樣,比平時飲我嗰啲瘦肉湯真係滋味好多,好明顯依隻為食豬係好鐘意飲。就係依一次,我就打算有時候煲啲雞湯等小小豬滋味一返。

剛好小豬爸今日為我準備左一隻新鮮雞,不過我地三口子又點會食得晒呢?所以就決定嚟個一雞兩食,啲雞脾雞翼就留嚟煮餸,個殼就用嚟煲湯,咁就完完全全食晒隻新鮮雞,唔好浪費嘛!

買左啲合掌瓜、紅蘿蔔同粟米嚟煲靚湯啦~
Picture

粟米及紅蘿蔔去皮切件~
Picture
Picture

合掌瓜除核後切開一半,唔洗去皮的,因為連皮一齊煲係會潤好多呀~
Picture

首先將個雞殼汆水,咁煲嘅時候就唔會太多油啦~
Picture

水滾後將所有材料放入加入煲中~
PicturePicture

先用大火煲半個鐘,之後再轉用慢火再煲將一個半鐘~
Picture

雖然未煲之前有將雞殼汆水,不過係煲嘅過程唔多唔少都會有雞油出現,所以係落鹽之前"避"咁啲雞油,咁就飲得更加健康啦~
Picture

最後跟個人喜好加鹽,咁就飲得啦~
Picture

依個小小豬真係好鐘意飲雞湯,食完一大碗飯之後,仲可以飲兩大碗湯,真係有幾鐘意...睇佢咁出力飲就知啦...哈哈哈!

沒有留言:

發佈留言