2014年10月12日星期日

沙薑雞腳

9 OCTOBER 2014(THU)

話說早排同去酒樓飲茶時,大肥豬食左一隻沙薑雞腳之後就話叫我有時候整依個餸俾佢食。既然大肥豬開到聲,我都要扮一扮賢妻整俾佢食啦!

雖然係第一次整,不過都總算成功,唔止大肥豬鐘意,就連依個為食小小豬都食都津津有味呢~
Picture

我係網上搵食譜時,發覺原來整沙薑雞腳都有好幾個做法,花多眼亂都唔知跟邊個整好。最後,我都係決定跟個最易整嘅食譜嚟整啦!

材料包括:新鮮雞腳20隻、薑2片、雞粉3湯匙、胡椒粉及鹽各1茶匙、沙薑粉 1湯匙~
Picture

沙薑粉我係上次同大家提及嘅北角香料專賣店買(按此重溫),原本我都只係打算買沙薑粉,不過店內店員姐姐知我係用嚟整沙薑雞腳,所以就叫我買埋乾沙薑片,話煮嘅時候加4片入去一齊煮,會入味好多。

既然有店員姐姐教路,所以我都買左1包乾沙薑片啦~
Picture

洗淨雞腳,用刀批走黃色鱗片,切去腳甲~
Picture

煲滾水,下雞腳汆水 1分鐘後撈起~
Picture

將雞腳放入煲,加水至蓋過雞腳面~
Picture

然後將所以調味材料加入煲內(薑2片、雞粉3湯匙、胡椒粉及鹽各1茶匙、沙薑粉 1湯匙、乾沙薑4片)~
Picture

用大火煮滾,轉中火冚蓋煮約 1小時至腍身~
Picture

撈起瀝乾後,一碟靚靚嘅沙薑雞腳就食得啦~
Picture

好在第一次煮都尚算成功,大肥豬都話好好食,仲一口氣食左有十隻。除左大肥豬之外,估唔到小小豬都鐘意食,佢食完碗飯之後問我可唔可以食雞腳,之後見佢密密食,食得不知幾滋味,仲食左兩隻添呀~
PicturePicture

睇見佢地兩父子食得咁投入,真係好有滿足感,亦都係我一個動力去學整多啲唔同種類嘅嘢食。

為左佢地兩父子,我一定再繼續努力先得呀!

沒有留言:

發佈留言