2014年10月3日星期五

止咳化痰蒜頭水

2 OCTOBER 2014(THU)

小小豬係度飲緊乜呢?仲乜要CHOK晒個樣嚟飲嘢?依一杯就係可以止咳化痰嘅蒜頭水嚟呀 ~
Picture

其實上星期因為小小豬唔舒服,早朝咳到晚,仲要唔多停,所以最後我地都帶左佢去看西醫。

食左西藥之後係咳少左,不過啲痰都真係唔多清得晒,間唔中都聽到啲痰困住嘅聲,所以都係要諗辦法清清佢。

原本我打算整啲洋蔥水俾小小豬飲,不過朋友仔就教我煲蒜頭水,佢話比洋蔥水快見效,所以我又嚟試吓煲俾小小豬飲啦~
Picture

蒜頭唔洗用晒成個,只需要八粒仔就足夠啦~
Picture

將蒜頭去衣,之後就拍鬆佢~
Picture

煲內加入一碗水,之後落少少冰糖同蒜頭~Picture

煲大約十分鐘~
Picture

可以飲得啦~
Picture

其實煮嘅過程個蒜頭味都真係幾勁,不過試飲時覺得飲落又唔算太重蒜頭味,仲有少少甜甜地添!

雖然個味都唔算太難飲,不過初時小小豬都唔太願意,最後要用佢最心愛嘅玩具,利誘佢先肯乖乖就範呀~
PicturePicture

不過話時話,早上飲左一杯之後,全日小小豬都又真係冇咳過,就連痰痰聲都冇,所以我夜晚都有再煲多一次俾佢飲,撤低清清佢呀!

由整至煲嘅過程都唔洗十五分鐘,咁就可以對付啲咳同痰,蒜頭水真係好神奇。其實唔止小朋友,如果成年人有咳,都可以飲蒜頭水嚟止咳化痰呀!

沒有留言:

發佈留言