2014年10月1日星期三

黑糖鮮奶燉蛋

30 SEPTEMBER 2014(TUE)

早排係網上見到有朋友仔介紹整黑糖鮮奶燉蛋,見個整法都幾簡單好似好易咁,所以今日又嚟試吓整啦~
Picture

材料就係需要:雞蛋2隻、熱滾水125g、黑糖45g、鮮奶125g~
Picture

先將雞蛋打勻備用~
Picture

鮮奶倒入蛋汁中拌勻~
Picture

再黑糖粉分四次加入滾水中,慢慢拌勻黑糖溶化成為糖水~
Picture

糖水倒入蛋汁中拌勻~
Picture

然後放入碗內~
PicturePicture

之後以中火蒸約十五分鐘~
Picture

話咁快就可以有得食啦~
Picture

雖然個表面就好似醜樣左啲啲,我估用慢火嚟蒸,應該會好好多,下次等我改良吓先得!

不過入面嘅蛋蛋又真係好滑,而且唔算太甜,比起用冰糖好味好多又健康好多呀~
Picture

其實我都幾鐘意食燉蛋,不過廚藝唔太好,所以成功嘅機會率唔多,亦都因為咁我都係比較少整。有左依個成功嘅經驗,我可以成日整嚟食啦!

沒有留言:

發佈留言