2014年10月9日星期四

傻豬仔去釣魚

5 OCTOBER 2014(SUN)

原本今日都以為全日留係屋企冇地方去,突然間大肥豬問小小豬想唔想去釣魚,就係咁....我地四點左右就去左三家村碼頭,等小小豬學釣魚啦~
Picture

其實都唔可以話係突然間,因為依排大肥豬都有講『小貓釣魚』依個故事,依位慈父為左令小小豬聽得更入神,所以就搵返未陳年魚桿出嚟,俾小小豬實習一吓,仲話搵機會帶佢去學小貓咁釣魚添。既然有得去玩,我當然好樂意陪伴啦!

一去到碼頭,小小豬情緒都已經好高漲,不過首先要叫大肥豬教吓點用支魚桿先啦~
Picture

之後大肥豬就開始放魚絲同魚鉤,依個八卦豬都有幫手呀~
PicturePicturePicturePicture

哈哈哈...美其名就話係幫手,其實就係攪攪陣,拎啲魚鉛嚟玩~
PicturePicturePicture

好啦....魚桿準備好啦!不過大肥豬唔係扣魚鉤,佢扣左個小水盆,仲話魚就應該捉唔到,放個盆落去就可以撈到啲魚,咁小小豬就會開心哦(真係俾依個慈父激C呀)~
PicturePicture

雖然以大肥豬個定理都應該係撈唔到魚,不過見小小豬個開心又期待樣,我都有一刻希望係可以有一條魚~
PicturePicturePicturePicturePicture

最後...現實中當然係冇魚啦,不過小小豬都冇失望,仲不停話繼續繼續~
Picture

來來回回都好幾次,當然都係冇成績,之後我地就改用麵包嚟釣魚啦~
PicturePicture

哈哈哈...用麵包嚟釣,小小豬好似仲開心哦~
PicturePicturePicturePicturePicture

玩到攰我就同小小豬去買雪糕食休息一陣~
PicturePicture

我地邊食雪糕,邊睇大肥豬認真釣返一次魚啦~
Picture

我地大大話話都係碼頭逗留左兩個鐘,當然係乜都釣唔到啦! 不過個傻仔玩得不知幾開心(我就不知幾擔心.....驚依個百厭豬跌落海呀),仲話下星期又要嚟釣過,到時一定可以釣到兩條魚咁話哦!好...等我下次買啲靚蝦仔嚟做魚餌,一定可以幫小小豬達成願望呀!

其實去到我都係企埋一邊,一嚟我唔識釣魚,二嚟小小豬全程都痴到大肥實一實(因為魚桿係大肥豬手嘛...哈哈),睇見佢兩父子咁溫馨,真係令我有啲羨慕添!

沒有留言:

發佈留言