2014年10月13日星期一

五十個月大的小小豬

10 OCTOBER 2014(FRI)

說時遲那時快...真係唔覺唔覺小小豬已經踏入第五十個月大(即係四歲兩個月)啦~
Picture

其實小小豬整體上又真係唔多似一個四歲多嘅小朋友,曾經試過有一次係街上有途人問小小豬夠三歲未添。有時拍埋啲同齡嘅小朋友,小小豬真係明顯細粒好多。尤其係當我送小小豬返學時,見到啲同學仔真係比佢成熟啲又高大啲。

所以我都曾經有諗過點解小小豬仲係咁BB?有咩方法先可以令佢感覺大個仔啲?食啲咩先可以快高長大?真係滿腦子都係問題呀!

這邊箱其實我都好在意小小豬仲KEEP住個BB樣,感覺上好似比其他小朋友弱啲咁,雖然樣貌同學習能力係冇關係,但好想佢快啲大個啲。

但那邊箱又會覺得小朋友又有多啲童真唔係一件好事?起碼依家啲途人見到小小豬個BB樣都會加多兩錢肉緊讚佢可愛,同埋多人錫啲嘛!

另外,我地好認同朋友仔講過一句話:到佢大個左之後,唔再痴住你、唔再跟住你,到時你就會唔捨得佢大得咁快,好想佢變返做一個BB啦!

其實做媽咪嘅心態又真係好複雜,不過我都已經開始學懂唔理咁多,只要我知道小小豬係每一日都係有進步,每一日都過得開開心心,身體冇病冇痛,咁我就已經滿足啦!

沒有留言:

發佈留言