2014年10月17日星期五

MyBB試用小隊 - 合昌海產 美國野生鱷魚肉@海底椰川貝鱷魚肉湯

14 OCTOBER 2014(TUE)

今次係MyBB試用小隊抽中左試用合昌海產嘅美國野生鱷魚肉,所以小小豬又有機會飲靚湯啦~
Picture

其實我嘅氣管都唔係咁好,所以一到秋天我嘅氣管敏感症又會發作,所以之前小豬媽一到入秋時,都僧煲啲鱷魚肉湯俾我地打打底。因為鱷魚肉有助健肺、除痰、順氣、止咳及增強肺部機能運作,所以都真係非常啱依個入秋時份飲用。

不過,之前我都都係多數用「急凍」鱷魚肉嚟煲湯,今次都係第一次用乾品,所以係未煲之前都有少少期待呀!

每一包美國野生鱷魚以二兩獨立包裝,而且列明各項成份,真係食得安心又衛生~
Picture

包裝上詳細列明食用功效同建議食法~
Picture

雖然依啲係鱷魚肉乾品,不過摸上手一啲都唔會硬碰硬的,仲會見到啲鱷魚紋添~
Picture

經小豬媽教路,最後我都係決定清清地用嚟煲海底椰川貝鱷魚肉湯。因為依個湯有滋補肺腎,化痰止咳功效。對小朋友肺氣弱容易咳嗽及氣管都好有幫助。

材料:鱷魚肉1包、瘦肉$20、海底椰3錢、川貝母3錢、南北杏1兩、陳皮1塊、蜜棗3粒~
Picture
Picture

鱷魚肉洗淨,汆水備用~
Picture

煲內加入約3L水,然後放入鱷魚肉及瘦肉~
Picture

加入已浸洗的材料~
Picture

最後加入已浸軟去囊的果皮~
Picture

將全部材料放入煲內,先用大火將煲滾~
PicturePicture

之後再轉用小火煲約2個半鐘~
Picture

最後因應個人口味,加入適量嘅鹽,就咁可以飲得啦~
Picture

我都曾經有擔心過用乾品嚟煲涉會唔會好腥呢?我同大肥豬飲完都覺得個湯完全冇腥味,仲覺得好鮮甜添。

其實睇小小豬飲得咁投入就知個湯好味啦,個為食豬仲飲完一碗又一碗添...哈哈哈~
Picture
Picture

見小小豬咁鐘意飲,仲有一包美國野生鱷魚肉,等我下星期再煮多一次俾佢飲先得。

其實除左個味道唔錯之外,我都覺得乾品鱷魚肉存放同煲嘅過程都好方便,所以之後都可以考慮改用乾品鱷魚肉嚟煲湯啦!

 

More Information :
Website:http://www.hopcheong.hk/
Facebook:https://www.facebook.com/hopcheonghk?fref=ts

沒有留言:

發佈留言