2014年10月26日星期日

FROZEN彩妝系列

22 OCTOBER 2014(WED)

由上半年開始,FROZEN可以話係大熱,無論你行去邊,都會見到大大少少嘅FROZEN產品。入到迪迪尼依個風就仲利害,因為行到邊到見到Queen Elsa 和Princess Anna,真係好勁呀!

鐘意FROZEN唔止小朋友專利,其實我都好鐘意呀,今次真係超級興奮,因為我都可以擁有一系列 FROZEN彩妝啦~
Picture

首先真係非常多謝我嘅好友,佢知道我鐘意FROZEN,所以就送左依系列彩妝俾我。見到咁靚嘅彩妝系列,所以都同大家分享吓啦!

其實依一系列FROZEN彩妝系列係由韓國品牌PERIPERA與DISNEY合作推出,產品包括有眼影、眼線筆、唇彩、粉餅及指甲油。

五色眼線筆組合,一SET五支眼線筆,仲附有小刨添~
Picture

顏色都幾大路,包括黑色、啡色、紫色、葡萄酒紅色及香檳金色,總有一支啱心水~
Picture

水亮PRIDE UP粉餅~
Picture

有兩個色系選擇,我嘅就係2號色,另外佢仲係SPF50 PA+++,防曬一流呀~
Picture

與BB cushion嘅用法都係一樣,用粉撲輕按就可以用啦~
Picture

雪白PRIDE UP粉餅~
Picture

同樣都係有兩個色系選擇,我嘅就係2號色。依款防曬就只係SPF25,不過係冬天都應該夠用呀~
Picture

打開盒就可以見到可愛嘅小白,其實唔止蓋子有,就連粉餅上印有小白,咁靚又真係點捨得用呀~
Picture

TAP TAP 眼影~
Picture

眼影分別有2款顏色選擇,以紫色系同橙色系為主,我個人就比較鐘意Queen Elsa系統,因為我勁鐘意紫色眼影呀~
Picture

MAGIC GRAM唇彩~
Picture

唇彩方面我就比較鐘意Princess Anna,橙橙地好似幾自然哦~
Picture

閃亮指甲油~
Picture

三種唔同顏色嘅指甲油,內仲有啲閃閃片,真係啱晒浮誇嘅我呀~
Picture

其實我個人都真係好少化妝,所以都好耐冇買化妝品,雖然唔係成日化妝,不過間唔中都要去吓活動要扮吓靚靚先得嘛!

依家有依一系列咁靚嘅FROZEN彩妝系列係屋企看門口,下次可以扮靚靚去街街啦!(但其實咁靚,真係好唔捨得用,我想都係珍藏算了吧...哈哈哈)

沒有留言:

發佈留言