2013年4月9日星期二

WTC x Mofy Easter Candyland

8 APRIL 2013(MON)

今日要同小豬媽返醫院做檢查,之後我地就出銅鑼灣食個午餐。

我地食飽飽之後,見世貿就係附近,所以就上去行左一轉,主要都係去影靚相呀!

依個商場復活節主題就係 Mofy Easter Candyland,其實依度都只係得一個佈置,不過真係好靚,好COLOURFUL呀~


咁靚嘅地方,我地兩母女當然係不停影啦~



靚靚兩母女呀...呵呵呵~

哈哈哈...雖然都只係得少少場景,不過我地兩母女都係度影左大半個鐘,咪就係因為我地兩母女都係鐘意嘛!





**我的微博..關注吧**

沒有留言:

發佈留言