2013年4月20日星期六

家長觀課日

19 APRIL 2013(FRI)

今日係小小豬學校嘅家長觀課日,我嘅心情都真係既開心又擔心!

開心嘅就係可以知道小小豬平日上課嘅情況,可以更加了解小小豬。擔心就係.....
小小豬一向係學校算係攪事份子,成日都唔肯坐定定聽故事,又唔肯乖乖咁做手工。加上今日我又係度,好怕個百厭仔會更加扭計!

其實今日都唔可以話係觀課,只可以話係同親子返學日,因為我地係同小朋友一齊上堂,老師叫我地坐係佢地身邊同佢地一齊做活動!

一如我預期,係上
半場聽老師講故事同埋做手工環節,都係唔肯坐定定,勁扭計要我抱,真係勁失禮。相信佢嘅表現可以話係全班最百厭嘅小朋友呀!

不過一到下半場,真係180度轉變,冇再扭計之餘,可以坐定定聽老師教書,又識得回答老師問題,可以依照老師指示同同學仔一齊做活動(類似尋寶找相同物件),小小豬仲好叻咁可以做對晒呀!見到佢依個好表現,我又覺得小小豬好似大個仔左好多呀!

事後老師都同我講,雖然平日小小豬都係有百厭,不過就冇今日咁嚴重,可能我今日同佢一齊,所以特別扭計啦!老師仲安慰我話,小小豬係班上最細嘅一個,所以表現係冇其他同學仔咁好,不過佢比初初返學時都已經好有進步,叫我唔洗太擔心。

原來觀課後我地家長都要做功課,都唔知點寫好,真係要落多啲心機寫好佢先得~

唉....雖然老師都話左好說話,不過今日觀課見到小小豬啲百厭事,都真係好激氣,點解佢咁唔乖乖呢?唔肯坐定定呢?真係要係屋企同佢做多啲訓練,等佢可以返學乖啲,唔好加添老師工作量呀!





**我的微博..關注吧**

沒有留言:

發佈留言