2013年4月17日星期三

Häagen-Dazs™尊貴雪糕鑑賞會

15 APRIL 2013(MON)

今日真係好榮幸,因為得到Häagen-Dazs的公關邀請,出席參加佢地嘅Häagen-Dazs™尊貴雪糕鑑賞會~


今次活動係IFC嘅The Box舉行,環境真係非常優雅~


一入場就先收到份禮物,就係Häagen-Dazs™ 18k 金卡入場劵,好專貴嘅感覺呢~


話明係鑑賞會,當然要鑑賞一下食材的分別,所以係未開始之前,大會俾左個小遊戲我地玩,要我地選出較高品質嘅食品~

等左一陣,活動開始啦!

今次活動司儀就係李壁琦~


先同大家揭曉剛才嘅試食遊戲答案。雖然味覺一向都唔係太強,不過都好在我今次都唔差,只係答錯左一個,都算係咁啦...哈哈哈!

玩左一陣,就由Häagen-Dazs的代表為大家介紹Häagen-Dazs的歷史~


唔講都唔知,原來Häagen-Dazs都有成差唔多一百年歷史,係1921年,當時Reuben Mattus(Häagen-Dazs之創辦人),驅着馬車幫助母親銷售雪糕。後來Mr Mattus擁有他第一部生產設施。直至1950年代,Mr Mattus知道市面上很多雪糕製造商為了減低成本而加入穩定劑,添加劑和防腐劑,他明白品質對顧客的重要性,不會隨波逐流,因此就創立Häagen-Dazs品牌。由開始到現在,一直都以嚴謹、簡約的理念作為品牌的立足點, 致力尋找世界各地品質最好的百分百原材料,包括馬達加斯加的呍呢嗱、純正可可豆、以及來自法國的牛奶及忌廉,製造至臻完美的雪糕。

其後,代表亦同我地分享左兩個有關食材故事。原來士多啤梨味的Häagen-Dazs當然推出市面前,係用左六年時間來研發,先搵到一種士多啤梨果肉嘅色、香、味配合嚟做雪糕。另外,綠茶雪糕亦都唔係咁簡單,因為綠茶是很易氧化,一旦變了就影響了整杯雪糕,所以為了保持綠茶雪糕的色澤和味道,Häagen-Dazs在杯的周邊加上了防UV的鍚紙層,可以減慢綠茶的氧化速度。

之後就到今日嘉賓謝婷婷同大家分享佢一啲對生活嘅小分享~


婷婷仲即場鑑賞優質雪糕添~


另一位嘉賓甜品大師Chef Koo~


合力以Häagen-Dazs朱古力、士多啤梨和夏威夷果仁雪糕炮製一道甜品~


完成啦~


之後,另一位Häagen-Dazs的代表為大家介紹五大簡單天然材料~


採用五大簡單天然材料,包括 :100%鮮牛奶、鮮忌廉、雞蛋、糖及天然食材配製,執意完美,絕對不含人造香料、人造乳化劑或人造色素,約有20% 之超低雪糕空氣含量,用心釀製頂級雪糕,以致每一口雪糕均是質感豐厚、細滑及香濃,讓您留下一個最完美、最柔滑的雪糕甜蜜回憶。

席間還播放了一件短片,等大家可以看見Häagen-Dazs雪糕的鮮牛奶來源~

剛才Chef Koo同婷婷所做嘅甜品,我地都可以試到啦!真係色、香、味都齊晒,好味呀~


活動過後,Häagen-Dazs仲送左好多禮物俾我地呀~


最特別就係送左一個小士多啤梨盤栽,唔知係唔係佢地研發左六年嗰一種呢~


真係有士多啤梨呀,等我努力淋水,成熟後就可以俾小小豬自己摘嚟食啦~


再一次多謝邀請,等我可以對Häagen-Dazs有好深入的認識,亦令我知道佢地對材料嘅執著。就係有佢嘅執著,先可以做出咁天然冇添加嘅雪糕,我亦都可以更加放心俾小小豬食Häagen-Dazs雪糕啦!





**我的微博..關注吧**

沒有留言:

發佈留言