2013年4月26日星期五

baby Mon cher


26 APRIL 2013(FRI)

今日陪小豬媽去做針灸,之後我就去SOGO超市買嘢。係我地行超市時,見到有一間SHOP有好多好靚嘅蛋糕,所以就行埋去八卦一吓!原來係日本人氣甜品店Patisserie Mon cher嘅旗下品牌 baby Mon cher,係首間海外分店嚟呀~


啲蛋糕真係勁靚,忍唔到手要影低佢呀~

當然,我地唔係只識倒亂,小豬媽買左兩件請我同LULU妹食呀~


我嘅~


LULU妹嘅~


啲蛋糕唔係只得個樣,個味都真係唔錯。我嗰件HELLO KITTY係朱古力慕絲,好重朱古力味但又唔甜,食完都唔會覺得好濟呀~


係就係好好食,不過就真係貴左少少,一件都要成四十幾蚊,所以都真係有啲唔捨得食呀!





**我的微博..關注吧**

沒有留言:

發佈留言