2013年4月27日星期六

我的咭片

26 APRIL 2013(FRI)

上次去參加雪糕鑑賞會,識左兩位新朋友,亦都係佢地教識我一樣新嘢,原來依家寫BLOG都要派咭片呀!

有張咭片係介紹自己時就會方便啲,同埋過左個活動之後,都可以KEEP住聯絡,互相交流吓BLOG嘛!

見佢地有咭片派,所以我又心思思考慮整唔整好,最後大肥豬幫我搵左一間整咭片嘅公司,$100就有成300張。大肥豬仲話又唔係貴,叫我想整就整啦,所以終於都貪得意咁整返啲張啦~


單雙面都係一樣價錢,當然兩面都印晒啦~


唔知係唔係平左少少,所以我地都覺得個色比較淡,如果實色返啲一定仲靚呀!
呵呵呵....下次再去活動時,就可以有得派啦!!

當然如果大家都想要的話,我好歡迎大家問我拎張嚟留念,有成三百張,都唔知幾時先派得晒呀.....哈哈哈!





**我的微博..關注吧**

沒有留言:

發佈留言