2013年4月11日星期四

新款笨NANA

10 APRIL 2013(WED)

今日買餸路經7仔見到笨NANA出新嘢,見都幾得意,所以就買返屋企準備做今晚嘅甜點啦~


得意之處就係有三種驚喜味等我地抽嚟買~


我地四個人食,大肥豬同嘉汶表妹就抽中左蜜瓜味~


我同LULU妹就係提子味~


見我地食得咁開心,依個為食嘅小小豬又點會唔嚟食呀!大肥豬話見佢為食樣,所以就俾少少佢食啦!睇佢食得幾滋味~


我食嘅提子味就覺得個味唔夠濃,不過味道都算OK。嘉汶表妹就話蜜瓜味都幾好食,唔會太甜呀!

四支入面都抽唔到香蕉味,冇得試添,希望下次買時可以抽到等我試埋啦!





**我的微博..關注吧**

沒有留言:

發佈留言