2013年4月1日星期一

YUMMY TEA TIME

31 MARCH 2013(SUN)

今日下午見冇落雨又悶悶地,所以大肥豬就建議出去APM行吓,順便去食個下午茶。

一向我地鐘意食小籠包,所以大肥豬就帶左我地去家傳滬曉食下午茶啦~


我地ORDER左兩個SET~


除左因為要就小小豬叫左個清淡嘅雪菜麵比較失色之外,其實啲嘢食都真係好好食!

睇吓小小豬食得幾滋味就知啦~

由於SET內係冇小籠包,所以叫另外叫一個。 皮薄多汁,
肉汁好鮮味,真係勁正...極力推介呀~

食飽飽之後就行吓商場,剛好有特別節目,張家輝同郭富城去做電影宣傳,所以八封的兩父子走入人群中湊熱鬧~

就係咁...我地就過左一個簡單但又開心嘅下午!





**我的微博..關注吧**

沒有留言:

發佈留言