2013年4月19日星期五

奶爸嚟啦

16 APRIL 2013(TUE)

由我地買左『娃娃』返屋企之後,每晚都係臨瞓時俾小小豬玩,等『娃娃』陪小小豬一齊聽故事,怕佢玩得太多真係好易變女仔呀!

今晚小小豬話要餵
『娃娃』飲奶呀~


好專心咁哦~

真係好似模似樣呀~


仲同『娃娃』傾密計添~


最後嚟多個情深的一吻~

唔知關唔關事,小小豬同『娃娃』玩左幾日之後,我覺得佢專心同耐性依兩方面好似好左啲,起碼係餵飲奶奶時佢可以好專心咁望實『娃娃』,又可以拎住支奶奶好耐都唔放手(係我地話『娃娃』飽飽先收手)。俾著之前嘅佢,拎唔夠三分鐘就放手唔玩啦!

雖然我都仍然好疑惑點解男仔都要玩公仔,不過睇依幾日小小豬表現,又真係好似好啲哦,所以都KEEP住等小小豬同
『娃娃』玩一排先啦!(當然都係只限瞓覺前啦!)





**我的微博..關注吧**

沒有留言:

發佈留言