2013年4月12日星期五

小小豬32個月

10 APRIL 2013(WED)

今日係小小豬32個月,我地去做左一件好特別嘅事,就係帶小小豬去到政府兒童醫院做評估。

事緣係小小豬返左兩星期學之後,老師就同我地講佢嘅言語及理解能力都好似比較較弱,叫我地多加留意。

當然我地係知道因為我地平日同小小豬係屋企講英文多,所以佢對講同聽廣東話係差啲,英文就完全冇問題。不過返學校係用廣東話上堂,所以老師就覺得有問題出現。

雖然我地都唔覺得小小豬係有問題,不過既然老師叫我地留意,所以就帶小小豬去到健康院作評估。其實小小豬係健康院初步評估話大致上都沒問題,不過我同佢講話老師有問題,所以醫生就話幫他排政府做詳細檢討,但有可能要排九個月左右先可以做到。

我本着「有事治療、冇事補身」的心態,我就讓慢慢排啦!

終於係上星期收到電話,叫我地帶小小豬去做檢查。真係如果唔係佢打嚟,我都已經忘記左依件事啦!不過都已經算快左,我地排左八個月就有啦!

今日我同大肥豬帶小小豬去大口環兒童醫院做評估啦~


當日就有兒科醫生同言語治療師為小小豬做評估,開頭都以為係好簡單嘅,不過原來成個過程都長達兩小時。由最衫嘅量高磅重,護士同言語治療師分別同小小豬玩遊戲及問問題,又做一啲大肌肉活動,之後醫生同我傾吓小小豬嘅日常生活。

經過一輪觀察同玩遊戲之後,兒科醫生同言語治療師都認為小小豬智力係完全冇問題,仲讚佢好叻仔添!有啲唔應該係依個年齡識嘅,佢又會識。好似識分晒啲顏色同圖形(當然係英文講啦);隨意抽A-Z都認到個字母;只係見到成組英文字會識讀嗰個英文(如:APPLE、DOG、UMBRELLA.....等)

不過,有一啲係佢依個年齡應該識嘅,佢又唔可以做到。好似係玩情景玩具方面就非常弱,完全唔識得以正確方法嚟玩。另外,眼神接觸方面亦都比較差,同埋有些情況比較固執。

說話方面都唔係太好,同言語治療師玩時都經常以中英混合一齊回答,有時言語治療師用中文同佢講時,小小豬都好似唔明白,要治療師用英文問佢先可以答到。

最後評估結果:小小豬言語發展較慢,社交溝通方面都比較弱,建議都從依兩方面接受治療。兒科醫生都俾左好多服務俾小小豬,嚟緊就先返去再做測試聽力,之後就排期做言語治療同早期訓練,希望可以幫到小小豬。

講真,我真係唔覺得小小豬係有問題,都係因為我地同佢講英文多先會係咁,只要係屋企講少啲,加強返佢講中文,就可以得啦!當佢講嘢叻啲,自自然然就同人溝通得好啲,社交方面亦都唔會有問題啦!不過,玩情景玩具方面我地又真係忽略左,因為我地都好似冇乜點買依方面玩具俾佢,等我地同小小豬換一換啲玩具,希望可以改善一吓佢依個弱項啦!

我依然係會持着「有事治療、冇事補身」的心態,我都會如常帶小小豬去做訓練,做多啲訓練都唔錯嘛!當排到期做言語治療同早期訓練時,就當帶小小豬去玩PLAYGROUP啦!





**我的微博..關注吧**


沒有留言:

發佈留言