2013年4月10日星期三

靚衫

9 APRIL 2013(TUE)

曾幾何時我都有係淘寶網買衫俾自己同小小豬,不過成日落到嚟之後都發覺啲質量好差之餘,仲成日都唔啱SIZE,一係就個啲賣家發錯貨,攪到收到件衫都著唔到,覺得好似咁衰過係香港買。再加上依家啲匯率勁高,有時加埋運費分分鐘同係香港買差唔多,所以我都冇淘寶好耐啦!

戒淘寶咁耐,終於又再淘過啦!

事緣我上次著左套鴨仔親子裝之後,有位朋友仔知道我鐘意依隻鴨仔之後,佢就話正準備淘一轉依個牌子衫俾佢個小朋友,仲話佢係依間買開,質量完全冇問題。

開頭我都心大心細,始終之前經驗令我有少少擔心。不過最後係朋友極力推介之下,搭單淘左四件鴨仔衫同一條褲仔俾小小豬啦~

唔係講少,啲衫真係好靚呀~


除左靚之外,估唔到質量真係同香港買完全冇分別,但就比香港好多呀!

當然........我估都係A貨多,真係不得不讚賞內地嘅生產,真係A得勁似。

不過著一季唔緊要啦,最緊要係著得型仔嘛!





**我的微博..關注吧**

沒有留言:

發佈留言